مطالب مرتبط:
تلاش آمریکا برای بازگرداندن آبروی از دست رفته با اسکله غزه
هشدار درباره توطئه های آمریکا از ساخت اسکله در غزه
بازیکن پرسپولیس آبروی هم تیمی هایش را برد / واکنش علی دایی : من سال ها تلاش کردم برای تیم که شما... / سپهر حیدری از خجالت آب شد!
مشاور امنیت مالی آمریکا راهی عربستان شد؛ جنگ غزه محور مذاکرات
مشاور امنیت مالی آمریکا با محوریت جنگ غزه راهی عربستان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:052024-05-19بين الملل

تلاش آمریکا برای بازگرداندن آبروی از دست رفته با اسکله غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که طی روز گذشته چند کامیون حامل مواد غذایی از طریق کشتی های این ستاد و از طریق اسکله ای که ساحل غزه ایجاد کرده، - آمریکا بعد از اعتراض های ضدصهیونیستی و ضدحمایت های این کشور از رژیم اسراییل در جنگ علیه غزه که منجر به فاجعه انسانی بزرگی شده است، تلاش دارد، با انجام کار های نمایشی، آبروی از دست رفته خود را که مدعی حمایت از حقوق بشر است، باز یابد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که طی روز گذشته چند کامیون حامل مواد غذایی از طریق کشتی های این ستاد و از طریق اسکله ای که ساحل غزه ایجاد کرده، وارد این منطقه شده است.

آمریکا بعد از جنایت های رژیم اسراییل که صدای خیلی از سازمان های بین المللی و افکار عمومی داخلی آمریکا را به دلیل حمایت های واشنگتن از این جنایت ها درآورد، تصمیم به ارسال کمک از طریق هوایی گرفت، ولی در حین انجام، باعث جان باختن شماری از فلسطینیانی شد که برای گرفتن کمک های ارسال شده با چتر پرتاب شده بودند.

به دنبال این حوادث، آمریکا نمایش جدیدی برای بهبود چهره خود شروع کرد و آن ایجاد بندر و اسلکه دریایی در جنوب ساحل غزه بود.


برچسب ها: فرماندهی - آمریکا - بین الملل - رژیم اسراییل - سازمان های بین المللی - مواد غذایی - ستاد
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای بازگرداندن آبروی از دست رفته با اسکله غزه

تلاش آمریکا برای بازگرداندن آبروی از دست رفته با اسکله غزه