مطالب مرتبط:
تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان 31 کشته برجا گذاشت
اعمال قانون یک هزار و 24 دستگاه خودروی حادثه ساز در مشهد | 71 نفر در تصادفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته مصدوم شدند (23 اردیبهشت 1403)
افزایش جرایم رانندگی در کاهش تصادفات موثر خواهد بود
حادثه رانندگی در پایانه مرزی باشماق 3 کشته برجای گذاشت
حادثه رانندگی در پایانه مرزی باشماق سه کشته برجا گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-12سياسي

75 درصد کشته های تصادفات رانندگی جوان هستند


رییس جمعیت طرفداران ایمنی راه های کشور گفت: 75 درصد از کشته های تصادفات رانندگی را جوانان زیر 29 سال تشکیل می دهند و به همین دلیل عضویت این قشر در هیئت امنای ایمنی ضروری است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایمنا ، محمد بخارایی بعدازظهر امروز _یکشنبه بیست وسوم اردیبهشت_ در همایش کاهش تصادفات با مشارکت مردمی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ایمنی محصول مجموعه اقدامات متنوع و مکمل توسط دستگاه های اجرایی مختلف است و هدایت این اقدامات برعهده نهاد راهور استان ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت طرفداران ایمنی راه از سال 86 تأسیس شد و بالغ بر 20 هزار عضو با 28 دفتر در سراسر کشور دارد، افزود: این جمعیت همواره بنا دارد تا از مشارکت و همراهی مردم در کاهش تصادفات رانندگی کشور استفاده کند.

رییس جمعیت طرفداران ایمنی راه ها پیشنهاد کرد تا هیئت امنای ایمنی در این استان تشکیل شود و خاطرنشان کرد: در این صورت با به کارگیری اندیشمندان و جامعه دانشگاهی خود و با برگزاری همایش، میزگرد و کارگاه های آموزشی در موضوعات ایمن سازی خودرو، راه و آموزش اصولی قوانین و مقررات رانندگی در بالا بردن سطح ایمنی جاده ها نقش سازنده ای را ایفا کند.


برچسب ها: تصادفات رانندگی - ایمنی - تصادفات - ایمنی راه - طرفداران - کاهش تصادفات - ایمنی راه ها
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد کشته های تصادفات رانندگی جوان هستند

75 درصد کشته های تصادفات رانندگی جوان هستند