موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
تنه به تنه شدن 2 جوان به قتل انجامید
قاتل 18 ساله ایلامی که در تهران مرتکب قتل شده بود، دستگیر شد
قتل نوجوان 16 ساله در البرز توسط سارق موبایل/ متهم: مقاومت کرد، او را کشتم
حاملکی پیرزن 70 ساله از پسر 16 ساله/ این پیرزن پسر جوان را حسابی عاشق خودش کرد/ عکس
جسد سبحان پسر 5 ساله در رودخانه خرسان پیدا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-05-19حوادث

قتل پسر 18 ساله فقط به خاطر تنه به تنه شدن در پیاده رو!


یک جوان که به دلیل تنه به تنه شدن با یک پسر 18 ساله با او درگیر و وی را به قتل رسانده بود، در همان ساعت اولیه پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس آگاهی البرز گفت: یک جوان که به دلیل تنه به تنه شدن با یک پسر 18 ساله با او درگیر و وی را به قتل رسانده بود، در همان ساعت اولیه پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی روز یکشنبه 30 اردیبهشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خیابانی در محله ولدآباد شهرستان کرج، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می شوند.

وی افزود: بررسی های اولیه عوامل گشت کلانتری 44 شهرستان کرج حکایت از این داشت که در این رویداد دو جوان حین تردد در پیاده رو به دلیل تنه به تنه شدن با یکدیگر درگیر شده اند که در نتیجه یکی از طرفین مقتول 18 ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس آگاهی آغاز و در کمتر از چند ساعت هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این متهم 21 ساله دستگیر می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاتل در تحقیقات تکمیلی به صراحت به ارتکاب قتل به دلیل تنه به تنه شدن با مقتول اعتراف کردکه با تکمیل تحقی


برچسب ها: شهرستان کرج - درگیر - رییس پلیس آگاهی البرز - ارتکاب جرم - فوریت های پلیسی 110 - پیاده رو - پلیس آگاهی البرز
آخرین اخبار سرویس:

قتل پسر 18 ساله فقط به خاطر تنه به تنه شدن در پیاده رو!

قتل پسر 18 ساله فقط به خاطر تنه به تنه شدن در پیاده رو!