مطالب مرتبط:
پزشک قلابی طب سنتی در زاهدان بازداشت شد
بازداشت مامور قلابی در حین ایجاد مزاحمت برای شهروندی در شمال تهران
بازداشت مامور قلابی در حین ایجاد مزاحمت برای شهروندی در شمال تهران
بازداشت مامور قلابی در حین قدرت نمایی و مزاحمت در شمال تهران
بازداشت مامور قلابی در حین قدرت نمایی در شمال تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:352024-05-19پزشكي

بازداشت پزشک قلابی طب سنتی در زاهدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: پیرو گزارشات واصله و بررسی های صورت گرفته فردی فاقد مجوز که خدمات درمانی نظیر طب سنتی، طب سوزنی و حجامت را در زاهدان انجام می داد با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دادگستری سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: فردی که بدون مجوز، اقدام به پذیرش بیمار طب سنتی، طب سوزنی و حجامت می کرد در زاهدان بازداشت شد.

دکتر محمد کاظم مومنی در گفت وگو با ایسنا، افزود: پیرو گزارشات واصله و بررسی های صورت گرفته فردی فاقد مجوز که خدمات درمانی نظیر طب سنتی، طب سوزنی و حجامت را در زاهدان انجام می داد با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دادگستری سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات، افراد شیاد و کلاهبردار در پوشش هایی، اقدام به اجاره اماکن و گاها نصب تابلوهای دروغین کرده و مال و جان افراد را در معرض خطر قرار می دهند.

دکتر مومنی افزود: از هم استانی های عزیز درخواست می شود برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 190 وزارت بهداشت و یا شماره تماس 33372051 اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع دهند تا پیگیری مربوطه انجام شود.


برچسب ها: دادگستری سیستان و بلوچستان - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - زاهدان - دانشگاه علوم پزشکی - سیستان و بلوچستان - طب سنتی - خدمات درمانی
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پزشک قلابی طب سنتی در زاهدان

بازداشت پزشک قلابی طب سنتی در زاهدان