مطالب مرتبط:
تصاویر: تشییع پیکر «زری خوشکام»
چهره ماتم زده لیلا حاتمی در مراسم تشییع مادرش
چهره غمگین لیلا حاتمی در مراسم تشییع مادرش/اولین تصویر از مزار زری خوشکام
زایمان دختر 13 ساله دانش آموز در اردوی مدرسه / فاجعه اخلاقی را ببینید
موشن گرافیک | مجاهدت بزرگ زنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-19پزشكي

پیکر پیشکسوت طب زنان و زایمان در شیراز تشییع شد


مراسم تشییع پیکر مرحوم مهدی پایدار، استاد پیشکسوت گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 30 اردیبهشت ماه در بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم تشییع پیکر مرحوم مهدی پایدار، استاد پیشکسوت گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 30 اردیبهشت ماه در بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم ضمن تسلیت این ضایعه به بازماندگان گفت: از دست دادن چهره های علمی سخت است و برای آرامش آنان، باید راه و روش این اساتید را ادامه دهیم.

سید وحید حسینی افزود: نشر علم، نعمتی است که خداوند نصیب جامعه پزشکی کرده و استاد مرحوم پایدار، با پاسداشت این نعمت، در دوران عمر با ارزش خود، شاگردان بسیاری را پرورش داد و ما نیز باید از ایشان، الگوبرداری کنیم.

در این مراسم همچنین سید حسام الدین نبوی زاده رییس دانشکده پزشکی شیراز، سعید البرزی مدیرگروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حمیرا وفایی از اساتید گروه زنان و زایمان دانشگاه، از شخصیت ارزنده آن مرحوم سخن گفتند و از او به عنوان فردی دلسوز، مدرس، دانشجوپرور، خستگی ناپذیر، دغدغه مند نسبت به بیماران، متین، مهربان، متواضع و فرهیخته یاد کردند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - بیمارستان نمازی شیراز - زنان و زایمان - شیراز - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پیشکسوت طب زنان و زایمان در شیراز تشییع شد

پیکر پیشکسوت طب زنان و زایمان در شیراز تشییع شد