مطالب مرتبط:
سه هزار و 180 واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل احداث می شود
سه هزار و 180 واحد نهضت ملی مسکن در شهید خراسانی اردبیل احداث می شود
احداث پویاشهرهای جدید در پایتخت
قزاقستان به دنبال احداث خط لوله نفت در دریای خزر است
احداث آرامستان جدید پایتخت در 2 نقطه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-04-20اقتصادي

احداث 3180 واحد مسکونی در شهرک خراسان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی اردبیل سه هزار و 180 واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد 697 واحد مسکونی در حال اجرا بوده .

- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف خانه دار کردن افراد فاقد مسکن سه هزار و 180 واحد نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سیدجعفر خراسانی اردبیل احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی اردبیل سه هزار و 180 واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد 697 واحد مسکونی در حال اجرا بوده و ساخت بقیه واحد ها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در شهرک شهید خراسانی اردبیل تخصیص زمین به چهار شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجرایی مراحل ساخت قرار است پیمانکاران در احداث واحد های مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - واحد مسکونی - اردبیل - راه و شهرسازی - استان اردبیل - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3180 واحد مسکونی در شهرک خراسان اردبیل

احداث 3180 واحد مسکونی در شهرک خراسان اردبیل