مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:352024-04-22فرهنگي

ستیز لجوجانه با سعدی!


سعید حمیدیان در نشست «سعدی در چین و چین در آثار سعدی» گفت: کلام شاعران در مخالفت با سعدی تنها یک چیز بوده: ستیز لجوجانه با سعدی و رودررو قرار دادن او با حافظ.

- سعید حمیدیان در نشست سعدی در چین و چین در آثار سعدی گفت: کلام شاعران در مخالفت با سعدی تنها یک چیز بوده: ستیز لجوجانه با سعدی و رودررو قرار دادن او با حافظ.

آنها بر همه چیز سعدی تاخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، محسن حبیبی رییس دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی، غلامرضا مستعلی پارس، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشکده، سعید حمیدیان، استاد زبان و ادبیات فارسی، کاوه خورابه معاون پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، هوانک یینک هوی دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پکن، و محمدامیر جلالی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی کردند.

محسن حبیبی، رییس دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی در ابتدای این رویداد با یادآوری جایگاه و اهمیت قله های زبان و ادب فارسی از جمله حافظ، سعدی و حکیم نظامی گفت: بزرگانی چون سعدی حتی به تنهایی برای فرهنگ و تاریخ یک کشور کفایت می کنند.


برچسب ها: ادبیات فارسی - دانشگاه علامه طباطبایی - سعدی - دانشگاه علامه - ادبیات - دانشگاه - دانشکده ادبیات
آخرین اخبار سرویس:

ستیز لجوجانه با سعدی!

ستیز لجوجانه با سعدی!