مطالب مرتبط:
کارگران مهاجر، بلای جان کارگران ایرانی هستند | دولت رییسی هم بیمه 300 هزار خانواده را قطع کرد!
عین الهی: توسعه آکادمیک طب ایرانی از برنامه های وزارت بهداشت است
ویدیو / توصیف شیرین عباس عراقچی از شیوه مذاکره ایرانی ها در دنیا: چانه زنی فرش فروشان
عکس/ کتک های هر روزه شوهر خانم مجری ایرانی کار را به طلاق کشید!
دارایی تتر ایرانی ها مسدود می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-05-17ورزشي

خانواده؛ همچنان موفق ترین و کارآمدترین نهاد ایرانی است


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که باید به صورت نهادی از خانواده حمایت کنیم، افزود: به یک حکمرانی خانواده دوست و خانواده محور در کشور نیاز داریم که بتوانیم نهاد و نظام مقدس خانواده را حفاظت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر در سومین اختتامیه دوره های تربیت مربی خانواده که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار شد ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت، گفت: این برنامه با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده و یک نمونه و الگوی موفق در اجرای برنامه مشترک بین دستگاهی است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دوره علاوه بر شناسایی فعالان حوزه خانواده در کشور، گردهمایی و توانمندی آنهاست که می تواند حلقه اولیه اتصال فعالان خانواده در کشور باشد و این اولین جمع تخصصی است که در حوزه خانواده شکل گرفته است.

کلهر با بیان این که دوره های موفق توانمندسازی و آموزش در این دوره ها برگزار شد، افزود: تمرکز این برنامه روی مناطق محروم و کم برخوردار بوده است که به طور جدی چالش فعالان خانواده دارند.

وی با بیان این که تلاش کردیم به صورت حداکثری کنشگران فعال خانواده را از سراسر کشور شناسایی کنیم، افزود: در گام های بعدی کمیته علمی و ارزیابی و گز


برچسب ها: خانواده - وزارت ورزش و جوانان - ورزش و جوانان - جوانان - وزارت ورزش - سازمان تبلیغات اسلامی - وزیر ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

خانواده؛ همچنان موفق ترین و کارآمدترین نهاد ایرانی است

خانواده؛ همچنان موفق ترین و کارآمدترین نهاد ایرانی است