مطالب مرتبط:
160 میلیارد دلار صندوق توسعه ملی چگونه هزینه شد؟ / غفلت خیره کننده ایران از میادین مشترک نفت و گاز
باشگاه ورزشی ـ فرهنگی نفت و گاز غرب تاسیس می شود
سالی 3 میلیارد تومان درآمد با این شغل عجیب!
خروج 260 میلیارد تومان نقدینگی در آخرین روز کاری هفته
تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز غرب در دستور کار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 21:552024-05-15ورزشي

ابهامات مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان؛ 160 میلیارد تومان کجا هزینه شد؟


باشگاه صنعت نفت آبادان که در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران نتایج ضعیفی را کسب کرد، با ابهامات مالی گسترده ای روبرو است.

اسناد و مدارک نشان می دهد که این باشگاه علیرغم دریافت 160 میلیارد تومان بودجه و مشوق های مالی، - ابهامات مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان؛ 160 میلیارد تومان کجا هزینه شد؟ باشگاه صنعت نفت آبادان که در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران نتایج ضعیفی را کسب کرد، با ابهامات مالی گسترده ای روبرو است.

اسناد و مدارک نشان می دهد که این باشگاه علیرغم دریافت 160 میلیارد تومان بودجه و مشوق های مالی، در پرداخت حقوق مربیان و کارکنان مدرسه فوتبال خود کوتاهی کرده و همچنین منابع مالی را در مسیر نامناسب هزینه کرده است.

مشخص نیست منابع مالی باشگاه صنعت نفت آبادان در کجا هزینه می شود که این باشگاه با این حجم از طلبکار مواجه است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، باشگاه صنعت نفت آبادان که در فصل اخیر فوتبال ایران یکی از فاجعه بارترین روزهای خود را پشت سر می گذارد، در حوزه های مختلف فنی، اداری و مالی دارای ابهاماتی است که قابلیت پرداخت تخصصی به آن در رسانه ها احساس می شود.

پس از اینکه تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران، یکی از بدترین نتایج خود را کسب کرد و بی ثبات ترین نیمکت تاریخ خود را تجربه کرد، اذهان عمومی را به اتفاقات این باشگا


برچسب ها: باشگاه صنعت نفت آبادان - صنعت نفت آبادان - باشگاه - میلیارد تومان - نفت آبادان - صنعت نفت - لیگ برتر فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان؛ 160 میلیارد تومان کجا هزینه شد؟

ابهامات مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان؛ 160 میلیارد تومان کجا هزینه شد؟