مطالب مرتبط:
تشدید اعتراضات غربگراها در گرجستان
پارلمان گرجستان علیرغم اعتراضات گسترده، لایحه عوامل خارجی را تصویب کرد
اعتراف هافبک فولاد آتش اعتراضات را خاموش کرد
اعتراضات نمایندگان استان مرکزی علیه واگذاری غیرقانونی سهام پتروشیمی شازند
تداوم اعتراضات خانواده های اسرای اسراییلی در تل آویو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-15سياسي

تشدید اعتراضات غربگرا ها در گرجستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با تصویب لایحه «نفوذ خارجی» در پارلمان گرجستان، معترضان غربگرای این کشور با تشدید اعتراضات خود، - معترضان به قانون عوامل خارجی در گرجستان، تجمع دیگری در مقابل ساختمان مجلس برگزار کردند و پس از آن به سمت میدان قهرمانان حرکت و در همان لحظه تردد در خیابان چاوچاوادزه را مسدود کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با تصویب لایحه نفوذ خارجی در پارلمان گرجستان، معترضان غربگرای این کشور با تشدید اعتراضات خود، یک خیابان را در تفلیس مسدود کردند.

به نوشته گاردین، پارلمان گرجستان با وجود اعتراضات گسترده گروه ها و جریان های حامی غرب، قانونی را تصویب کرده است که به آن لایحه نمایندگان خارجی گفته می شود؛ لایحه ای که معترضان حامی غرب از آن با عنوان لایحه روسیه یاد می کنند.

بر اساس این لایحه - که با 84 رای در مقابل 30 رای در روز سه شنبه به تصویب رسید- سازمان های غیردولتی و رسانه های مستقلی که بیش از 20 درصد بودجه خود را از کمک کنندگان خارجی دریافت می کنند، باید به عنوان سازمان هایی که حافظ منافع یک قدرت خارجی هستند شناخته شوند.

تصویب این لایحه اعتراضات فوری را برانگیخت و مخالفان از صبح روز سه شنبه در مقابل ساختمان پارلمان در تفلیس تجمع کردند و همزمان شمار پر تعداد نیرو های پلیس دور معت


برچسب ها: گرجستان - اعتراضات - لایحه - معترضان - پارلمان - تصویب لایحه - تصویب
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اعتراضات غربگرا ها در گرجستان

تشدید اعتراضات غربگرا ها در گرجستان