مطالب مرتبط:
بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
شلیک پلیس در جنوب تهران برای دستگیری زورگیر حرفه ای
شلیک پلیس در جنوب تهران برای دستگیری زورگیر حرفه ای
کتاب عصای دست والدین/ تربیت نسل آینده؛ ضرورت به روزرسانی آگاهی بزرگترها
دو نفر از اعضای کمیسیون اصلی 90 از دو واحد تولیدی پوشاک کشور بازدید کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-12سياسي

بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران


دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادسرای عمومی و انقلاب تهران و مدیرکل زندان های استان تهران از بخش های مختلف پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و در دیدار چهره با چهره با متهمان بازداشتی، - دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادسرای عمومی و انقلاب تهران و مدیرکل زندان های استان تهران از بخش های مختلف پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و در دیدار چهره با چهره با متهمان بازداشتی، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالحی شنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور در بازداشتگاه های موقت مردان و زنان پلیس آگاهی تهران، ضمن دیدار چهره به چهره با متهمان و استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود صادر کرد.

دادستان تهران همچنین در جلسه مشترک با رییس پلیس آگاهی تهران و معاونان وی، ضمن اشاره به سیاست های دستگاه قضایی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، بر ضرورت حفظ حقوق متهمان بازداشتی و افزایش فضا و امکانات مورد نیاز برای نگهداری متهمان تحت نظر تأکید کرد.

صالحی در این جلسه با تأکید بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف متهمان بازداشتی تصریح کرد: ضابطان هرچه سریع تر نسبت به تکمیل تحقیقات مد نظر مقامات قضایی اقدام کنند.


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران - تهران - دادستان تهران - پلیس آگاهی - دادسرای عمومی و انقلاب - زندان های استان تهران - پلیس آگاهی تهران بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران

بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران