مطالب مرتبط:
نمایشگاه تاریخچه حوزه علمیه یزد و نقش حوزه در پیشرفت و تعالی انسان برپا می شود
سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران- روز نهم
تصاویر| سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
روایتی از بازدید سه ساعته ی رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران/ کدام کتاب ها و موضوعات مورد توجه رهبری قرار گرفتند؟ + گزارش تصویری
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران- 3
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-17سياسي

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیات خادم الرضا (ع) برپا می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حمید ناطقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس هیات خادم الرضا علیه السلام قم و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه .

- پنجمین نمایشگاه میثاق با ولایت هیات خادم الرضا (ع) برپا می شود مسوول هیات خادم الرضا (ع) قم گفت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و سی و یکمین سالگرد تاسیس هیئت خادم الرضا (ع) نمایش عملکرد سه دهه فعالیت مذهبی، فرهنگی و اجتماعی این هیات را عنوان میثاق با ولایت برپا می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حمید ناطقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس هیات خادم الرضا علیه السلام قم و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدای قم برگزار می شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه 30 سال فعالیت هیات خادم الرضا علیه السلام قم با عنوان میثاق با ولایت نیز در این مکان برپا می شود و علاقمندان می توانند از ساعت 20 الی 24 برای بازدید از این نمایشگاه در محل سالن همایش غدیر حضور یابند.


برچسب ها: خادم الرضا - علیه السلام - میثاق با ولایت - امام رضا علیه السلام - سالگرد تاسیس - سی و یکمین - میلاد
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیات خادم الرضا (ع) برپا می شود

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیات خادم الرضا (ع) برپا می شود