مطالب مرتبط:
رونمایی از «برنا» و 10 کتاب جدید نوجوان
رونمایی از «برنا» و 10 کتاب جدید نوجوان
تلاش روزنامه دولت برای توجیه حکم حبس وزیر سابق کشاورزی: بر خلاف موارد مشابه در گذشته، دولت ایستادگی نکرد و خودش کشف کرد!
بازیکن پرسپولیس آبروی هم تیمی هایش را برد | واکنش علی دایی : من سال ها تلاش کردم برای تیم که شما… | سپهر حیدری از خجالت آب شد!
شیراز با نقش و تلاش سبزبانان پایتخت محیط زیست آسیا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15:052024-05-17فرهنگي

مستند «پا به توپ» رونمایی می شود/ تلاش 2 نوجوان برای موفقیت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند ورزشی «پا به توپ»، محصول مرکز مستند سوره و تولید شده در حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین اسیوند آماده نمایش شد.

- مستند پا به توپ رونمایی می شود/ تلاش 2 نوجوان برای موفقیت مستند ورزشی پا به توپ ، محصول مرکز مستند سوره به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین اسیوند آماده نمایش شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند ورزشی پا به توپ ، محصول مرکز مستند سوره و تولید شده در حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین اسیوند آماده نمایش شد.

این فیلم مستند، تلاش و امید 2 برادر با نام های ابوالفضل و علی که ساکن یکی از روستا های محروم چهارمحال و بختیاری هستند، در ورزش فوتبال و رسیدن به آرزوهایشان را به تصویر کشیده است.

این اثر نگاهی به فرهنگ و زیست بوم مردمان استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه روستایی که 2 نوجوان در آن زندگی می کنند، داشته است.

همزمان با هفته فرهنگی و روز شهرکرد، مستند پا به توپ روز شنبه 29 اردیبهشت ساعت 16 با حضور سازندگان فیلم، هنرمندان و ورزشکاران در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد رونمایی و اکران می شود.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - مستند - مستند ورزشی - تهیه کنندگی - مرکز مستند - استان چهارمحال - کارگردانی
آخرین اخبار سرویس:

مستند «پا به توپ» رونمایی می شود/ تلاش 2 نوجوان برای موفقیت

مستند «پا به توپ» رونمایی می شود/ تلاش 2 نوجوان برای موفقیت