مطالب مرتبط:
ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری +ویدئو
(ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی شدید در اطراف بیمارستان هفت تیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 15:352024-04-26حوادث

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان ها


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان ها، اظهار کرد: آموزش ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می کند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی آموزش ایمنی و آتش نشانی می پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه های بزرگ، فروشگاه ها، بیمارستان ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی


برچسب ها: آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - رییس سازمان آتش نشانی - بیمارستان ها - آتش نشانی و خدمات ایمنی - ایمنی - سازمان آتش نشانی رشت
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان ها

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان ها