مطالب مرتبط:
واکنش همایون شجریان به شایعات فضای مجازی: «نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه ای، خسته شد صبر ما اما رفاقت تا همیشه پابرجاست.»
واکنش تند و جنجالی همایون شجریان به شایعات جدایی با سحر دولتشاهی/خشم باورنکردنی آقای خواننده!!
همایون شجریان با این استوری دهن همه را بست | حرف های جنجالی آقای خواننده در مورد زندگی اش با سحر دولتشاهی
جدایی همایون و سحر؛ شجریان: خیانتی در کار نبوده؛ خسته شد صبر ما
واکنش همایون شجریان به جدایی از سحر دولتشاهی: نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه ای، خسته شد صبر ما / رفاقت تا همیشه پابرجاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 18:252024-05-14سياسي

آقای همایون شجریان ! متاسفانه دنیای مجازی با شما کار دارد ...


بعد از انتشار پست موقت همایون شجریان درباره شایعات اخیر زندگی شخصی او، آنچه قابل تامل است این که این اتفاقات برای چه افرادی مهم است و چه دستاوردی دارد؟ - آقای همایون شجریان ! متاسفانه دنیای مجازی با شما کار دارد .

بعد از انتشار پست موقت همایون شجریان درباره شایعات اخیر زندگی شخصی او، آنچه قابل تامل است این که این اتفاقات برای چه افرادی مهم است و چه دستاوردی دارد؟ عصر ایران ؛ نهال موسوی - همایون شجریان در واکنش به شایعات اخیر درباره زندگی شخصی اش یک پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید، نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه ای که بخواد انداخته بشه.

تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست؛ خسته شد صبر ما شایعه جدایی سحر دولتشاهی را شخصی که ادعا دارد او پاپاراتزی سینمای ایران است و از روابط پشت صحنه سینما و تلویزیون پرده برداری می کند، در نزدیکی 13 فروردین مطرح کرده بود و برخی بر این اعتقاد بودند که این خبر دروغ سیزده امسال است اما با گذشت زمان همچنان این مسائل بیشتر مطرح شد تا جایی که همایون شجریان این پست را منتشر کرد.

واقعیت این است که در جهان امروز با توجه به فراگیر شدن دسترسی به اینترنت و بالطبع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، هر خبر یا اتفاقی در کمترین زمان ممکن بیشترین نرخ انت


برچسب ها: همایون شجریان - همایون - شجریان - دنیای مجازی - شایعات - شخصی - سینما و تلویزیون
آخرین اخبار سرویس:

آقای همایون شجریان ! متاسفانه دنیای مجازی با شما کار دارد ...

آقای همایون شجریان ! متاسفانه دنیای مجازی با شما کار دارد ...