مطالب مرتبط:
آیت الله رییسی از حامیان شجاع مقاومت بود
کمیته های مقاومت فلسطین یاد و خاطره شهیدان آیت الله رییسی و امیر عبداللهیان را گرامی داشت
مروری بر مواضع شهید آیت الله رییسی در حمایت از مقاومت اسلامی
شهید آیت الله رییسی؛ رییس جمهور حامی مقاومت
آیت الله رییسی مایه دلگرمی محور مقاومت بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-20سياسي

اکرم الکعبی: آیت الله رییسی از حامیان شجاع مقاومت بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء، - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان را فاجعه ای بزرگ و اندوه بار برای جهان اسلام دانست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء، رییس جمهور شهید ایران را از ارکان اصلی و حامیان همیشگی مقاومت خواند و فقدان وی را ضایعه ای دردناک برای جهان اسلام دانست.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را فاجعه ای بزرگ و اندوه بار برای امت اسلامی توصیف کرد.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: ما در کنار ملت و رهبر حکیم ایران، امام خامنه ای (دام ظله) هستیم و این مصیبت را مصیبت خودمان می دانیم.

مواضع آن سید شهید از هر نظر قابل احترام بوده و خدمات ایشان محدود به داخل مرز های جمهوری اسلامی نمی شود، بلکه نقش جهادی صریح و آشکاری در کلیه موضوعات مرتبط با جهان اسلام داشتند.


برچسب ها: مقاومت اسلامی - جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء - رییس جمهوری اسلامی ایران - اسلام - مقاومت اسلامی نُجَباء - مقاومت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اکرم الکعبی: آیت الله رییسی از حامیان شجاع مقاومت بود

اکرم الکعبی: آیت الله رییسی از حامیان شجاع مقاومت بود