مطالب مرتبط:
انواع تسهیلات بافت فرسوده به چه کسانی تعلق می گیرد؟
نامزد انتخابات مجلس: رفع معضل حاشیه نشینی و بافت فرسوده مشهد نیازمند نگاه ملی است + فیلم
معاون وزیر راه و شهرسازی: رکورد نوسازی مسکن در بافت فرسوده تا پایان سال شکسته خواهد شد/ 400هزار واحد مسکونی نوسازی شده به بهره برداری می رسد
انواع تسهیلات بافت فرسوده به چه کسانی تعلق می گیرد؟
وارن بافت: نگران توسعه هوش مصنوعی هستم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-05اقتصادي

توسعه گردشگری از رویکردهای جدید در بافت های فرسوده است


از رویکردهای جدیدی که در حوزه بافت فرسوده کشور در حال اتفاق افتادن است، توسعه گردشگری در این مناطق با اعطای تسهیلات و مشوق ها است.

- ایسنا/زنجان معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: از رویکردهای جدیدی که در حوزه بافت فرسوده کشور در حال اتفاق افتادن است، توسعه گردشگری در این مناطق با اعطای تسهیلات و مشوق ها است.

سیدمحمد شعاعی امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جلسه بازآفرینی شهری ابهر با بیان اینکه در بحث بازآفرینی عمدتا دو رویکرد در کشور داریم که یکی از این رویکردها، رویکرد رایجی است که از طرف ستاد شرکت بازآفرینی نیز با هدف ایجاد مشوق لازم برای ساخت و تجدید بنای بافت های فرسوده پیگیری می شود، اظهار کرد: رویکرد این امر نیز آن است که هم بحث خدمات و هم بحث مخاطرات در آن دیده شود.

وی با بیان اینکه خروجی این رویکرد این است که به صورت کلی یا موضعی طرح هایی در این بافت ها اجرا می شود، توضیح داد: با توجه به اینکه بستر زیرساختی موجود در این بافت ها وجود دارد اقبال بر این است که از بسترهای موجود استفاده شود اما چون زیرساخت ها عمر زیادی دارند مشکلاتی در آنها خواهیم داشت.

شعاعی با بیان اینکه در محلات هدف بازآفرینی شهری یک بخش مربوط به بافت فرسوده و یک بخش مربوط به بافت ناکارآمد است، تصریح کرد: در این زمینه باید تفکیک قائل شویم زیرا بافت های


برچسب ها: توسعه گردشگری - بافت های فرسوده - بازآفرینی - اعطای تسهیلات - فرسوده - گردشگری - بافت فرسوده
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری از رویکردهای جدید در بافت های فرسوده است

توسعه گردشگری از رویکردهای جدید در بافت های فرسوده است