مطالب مرتبط:
حضور جلالی در تمرینات تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان
عباس آخوندی: کل داستان تعطیلی شنبه ها، سرِ کاری است /چه شنبه ها تعطیل باشد و چه پنج شنبه چه فرقی می کند اگر... /دعوا سر لحاف ملا است
واکنش عباس آخوندی به تعطیلی شنبه ها: دعوا سر لحاف ملا است
عباس آخوندی: کل داستان تعطیلی شنبه ها، سرِ کاری است
واکنش عباس آخوندی به تعطیلی شنبه ها: دعوا سر لحاف ملا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-19فرهنگي

کوشک جلالی در کارگردانی هم ردیف عباس کیارستمی در سینماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد ناظرزاده کرمانی، نمایشنامه نویس و استاد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه نمایش «آرت» با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، - استاد پردیس هنر های زیبای دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه نمایش آرت با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با بیان اینکه او یک کارگردان شناخته شده بین المللی است، گفت: کوشک جلالی در کارگردانی هم ردیف عباس کیارستمی در سینماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد ناظرزاده کرمانی، نمایشنامه نویس و استاد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه نمایش آرت با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، در سخنان کوتاهی با بیان اینکه او یک کارگردان شناخته شده بین المللی است، گفت: کوشک جلالی در کارگردانی هم ردیف عباس کیارستمی در سینماست.

ناظرزاده کرمانی ادامه داد: زمانی که پاریس بودم از دوستان و هنرمندان بسیاری که از فعالان هنری بودند نام کوشک جلالی را زیاد می شنیدم اما او به دلیل تواضعی که دارد خیلی اهل منم منم کردن نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه؛ من برای نخستین بار است که کوشک جلالی را از نزدیک می بینم، افزود: او در زمینه نگارش نمایشنامه، کارگردانی و تحقیق و پژوهش آثاری متعددی دارد و من سال هاست که با کارهایش آشنا هستم.


برچسب ها: کارگردان - کارگردانی - علیرضا کوشک جلالی - ناظرزاده کرمانی - مراسم افتتاحیه - عباس کیارستمی - دانشگاه تهران
آخرین اخبار سرویس:

کوشک جلالی در کارگردانی هم ردیف عباس کیارستمی در سینماست

کوشک جلالی در کارگردانی هم ردیف عباس کیارستمی در سینماست