مطالب مرتبط:
توقیف موتورسنگین های 25 میلیاردی قاچاق در تهران
50 دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
قطار باری افغانستان رفع توقیف شد
کامیون اسیدی در سیستان و بلوچستان توقیف شد
قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه رفع توقیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 17:202024-05-18حوادث

توقیف مرغ های فاقد مجوز در رضوانشهر


فرمانده انتظامی رضوانشهر از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل یک تن و 200 کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رضوانشهر از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل یک تن و 200 کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حامد شادبهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری های خطرناک و قابل سرایت به انسان می تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار کرد: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوزهای لازم انجام شود.

وی از دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو باری نیسان حامل طیور فاقد مجوز در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: واحدهای گشتی نسبت به کنترل محور مواصلاتی اقدام و ضمن رویت و شناسایی خودرو مورد نظر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اعلام اینکه در بازرسی از این خودرو، 400 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی یک تن و 200 کیلوگرم کشف شد، تصریح کرد: این محموله برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه متهم 41 ساله با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی


برچسب ها: فرمانده انتظامی - رضوانشهر - شهرستان رضوانشهر - شهرستان - یک دستگاه - مجوز - فرمانده انتظامی شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف مرغ های فاقد مجوز در رضوانشهر

توقیف مرغ های فاقد مجوز در رضوانشهر