مطالب مرتبط:
آتش سوزی سنگین انبار گوگرد در مشهد مهار شد
آتش سوزی انبار گوگرد در مشهد مهار شد
آتش سوزی انبار گوگرد در مشهد مهار شد
سفر وزیر خارجه ایرلند به مصر و اردن/ رایزنی برای آتش بس فوری در غزه
آتش گرفتن قطار در کانادا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-04-23حوادث

مهار آتش در خودروی سواری


رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به مهار آتش سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به مهار آتش سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه تمامی خدمه و کارکنان این رستوران در سلامت کامل هستند، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود که قبل از رسیدن تیم های عملیاتی لباس های شعله ورش با کمک شهروندان خاموش شد.


برچسب ها: آتش نشان - خودرو - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی رشت - آتش نشانی رشت - خودروی سواری - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در خودروی سواری

مهار آتش در خودروی سواری