مطالب مرتبط:
اظهارات عجیب یاسر جبراییلی درباره راه اندازی کارگاه های تولید قطعات خودرو؛ با دستگاه کوچک مقیاس می توان برخی از قطعات خودرو را در منزل ها تولید کرد!
رشته کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت در علوم پزشکی اهواز راه اندازی می شود
سامانه جدید عرضه خودروهای برقی راه اندازی شد
راه اندازی 3 خط جدید تاکسیرانی در منطقه غرب تهران
افزایش تعدادسایت های 5G با راه اندازی اولین سایت آزمایشی نسل پنجم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:402024-05-18سياسي

دادگاه های صلح به زودی راه اندازی می شوند


قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه بابیان اینکه در سند تحول 8 هدف جامع تجمیع شده است، گفت: یکی از اهداف مهم سند تحول قضایی راه اندازی دادگاه های صلح است که آیین نامه اجرایی این دادگاه ها تدوین شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

- قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: یکی از اهداف مهم سند تحول قضایی راه اندازی دادگاه های صلح است که آیین نامه اجرایی این دادگاه ها تدوین شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حسین اعظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم و تأثیرگذار دستگاه قضا در مسوولیت های اجتماعی استفاده از نهادهای ارفاقی و اعمال مجازات های جایگزین حبس است.

وی افزود: برای این منظور باید اهدافی تعیین شود تا بتوان میزان اثربخشی مجازات های جایگزین حبس را در پایان هر دوره مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

لزوم هدفمندی آرای جایگزین حبس قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه تصریح کرد: علی رغم آنکه سال گذشته در دادگستری های کشور آرای بسیار زیادی در بحث ارفاقات و مجازات های جایگزین حبس صادر شد، اما به لحاظ آنکه آرای صادره مستقیماً بر پیشبرد فعالیت خاصی مرتب نبود و الگو و هدفمندی جامعی نیز برای آن تعریف نشده بود، متأسفانه هیچیک از دادگستری های ما نتوانستند امتیاز


برچسب ها: مجازات های جایگزین حبس - دادگاه - راه اندازی - قوه قضاییه - سند تحول قضایی - قائم مقام - قضایی
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه های صلح به زودی راه اندازی می شوند

دادگاه های صلح به زودی راه اندازی می شوند