مطالب مرتبط:
تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی سهم بی بدیلی دارد
پاسداری از خلیج فارس پاسداری از هویت ملی ایرانیان است
روز ملی خلیج فارس نشانه هویت و تمدن ایرانی است
نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی بدیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 01:002024-04-26سياسي

میمند فارس شهر ملی شیشه گری شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: شهر میمند در استان فارس قابلیت تبدیل شدن به شهر ملی شیشه گری را دارد.

- ایسنا/فارس معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: شهر میمند در استان فارس قابلیت تبدیل شدن به شهر ملی شیشه گری را دارد.

مریم جلالی جمعه، 7 اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت روز ملی شهر میمند و برگزاری جشنواره گل و گلاب گفت: میمند ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زیادی دارد که باید این ظرفیت ها در خدمت ارزش افزوده و ارزش آفرینی شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: رویدادها زمینه تقویت توجه را ایجاد می کنند و تقویت توجه نخستین گام در راستای متمایزسازی و ایجاد وضعیت مطلق است.

جلالی افزود: به عنوان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و همکارانم در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس به دنبال این هستیم که ظرفیت های میراث فرهنگی و آنچه ریشه در تاریخ دارد به اضافه جاذبه های گردشگری در کنار محصولات صنایع دستی یک پیوستاری درست کند که به اقتصاد منطقه کمک کند که لازمه اش همگرایی خانواده است.


برچسب ها: وزارت میراث فرهنگی - صنایع دستی - صنایع دستی و هنرهای سنتی - میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - فرهنگی - صنایع
آخرین اخبار سرویس:

میمند فارس شهر ملی شیشه گری شود

میمند فارس شهر ملی شیشه گری شود