مطالب مرتبط:
روابط عمومی ها در ارتقای عملکرد و جایگاه دستگاه ها نقش مؤثری دارند
​بکارگیری ظرفیت های روابط عمومی استانداری تهران برای مبارزه با فساد اداری
روابط عمومی بانک صادرات، روابط عمومی برتر دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد شد
فیلم | نیاز به بازاندیشی و دگردیسی کارکرد روابط عمومی ها داریم
پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-05-18سياسي

روابط عمومی امیدآفرین


امروز نقطه اصلی و کانونی در رسیدن به قله ها امیدآفرینی است، یعنی هرگز نباید جامعه و جوانان را نسبت به آینده ناامید کنیم و برای رسیدن به قله موفقیت باید پیشرفت ها را ببینیم.

- واژه امیدآفرینی از سردمداران و اولویت های رسانه ها برای تزریق به قشر جوان بوده، چرا که در تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری این واژه تکرار شده و موج می زند و گزاره امیدآفرینی مرکز ثقل پایداری اجتماعی نیز است.

در گام دوم انقلاب در دوران ویژه ای قرار داریم، به طوری که همه جریان ها و رسانه های استکباری بر علیه این کشور قلم فرسایی می کنند و رسانه های دشمن همه تلاش خود را به کار بسته اند که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و آنها را کوچک و در مقابل مشکلات را بزرگ جلوه دهند.

حضرت امام(ره) هم همواره بر این واژه تاکید داشتند، پس نتیجه می گیریم که این واژه دارای پشتوانه فکری و نظری است.

دشمن هم امیدآفرینی را هدف قرار داده تا آن را تبدیل به یاس و ناامیدی کند.

بیان دستاوردها و اطلاع رسانی در راستای روشنگری دقیق، امکانات و واقعیت هایی که وجود دارد، ضرورت را دو چندان می کند.

پیشرفت ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند و توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.


برچسب ها: امیدآفرینی - رسانه ها - دستاوردهای انقلاب - واژه - رسانه - مقام معظم رهبری - گام دوم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی امیدآفرین

روابط عمومی امیدآفرین