مطالب مرتبط:
71 ساختمان پرخطر در تهران وجود دارد/ نمای کامپوزیت خطر بزرگی است
پایش ایمنی 54 هزار ساختمان در تهران/ معضل کامپوزیت در نمای 15 درصد ساختمان های پایتخت
رکود در بازار لوازم خانگی/ قیمت ها در سال جاری تغییر کرد؟
ویدئو| نحوه تردد در مشهد تغییر کرد!
سورپرایز استقلالی ها | کاپیتان باشگاه استقلال تغییر کرد !
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-05-19سياسي

ضرورت تغییر نمای ساختمان های دارای نمای کامپوزیتی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مالکان ساختمان های دارای نمای کامپوزیتی خواست که هرچه سریعتر نسبت به تغییر نمای خود اقدام کنند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مالکان ساختمان های دارای نمای کامپوزیتی خواست که هرچه سریعتر نسبت به تغییر نمای خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلال ملکی در حاشیه همایش فناوری های مهندسی ایمنی حریق که با موضوع بررسی حریق بیمارستان گاندی در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در زمینه کاهش حوادث به ویژه حریق باید فرهنگ سازی گسترش یابد و این موضوع با آموزش امکان پذیر است و همه دستگاه ها وظیفه دارند تا اقداماتی را در دستورکار خود قرار دهند تا آمار حوادث کاهش یابد.

وی با بیان اینکه پرتکرارترین توصیه به شهروندان این است که خطرات پیرامون خود را شناسایی کنند، گفت: آموزش می تواند سبب شود تا مردم نسبت به شناسایی محیط و مخاطرات محیط خود بیشتر اقدام کنند.

ملکی با تاکید بر اینکه شهروندان باید نماهای خطرناک ساختمان محل سکونت خود را جدی بگیرند، گفت: استفاده از نمای کامپوزیت در ساختمان ها ممنوع است، اما معضل ما ساختمان هایی است که از قبل از مصوبه ممنوعیت نمای کامپوزیتی در آن استفاده شده است.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - کامپوزیتی - ساختمان - شهر تهران - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر نمای ساختمان های دارای نمای کامپوزیتی

ضرورت تغییر نمای ساختمان های دارای نمای کامپوزیتی