مطالب مرتبط:
رییس جمهور: مشکل شهرک صنعتی نوشهر حل شد
رییس جمهور: مشکل شهرک صنعتی نوشهر پس از 2 دهه حل شد
تعیین وضعیت شهرک صنعتی نوشهر پس از دو دهه بلاتکلیفی
وضعیت شهرک صنعتی نوشهر پس از دو دهه مشخص شد
رییس جمهور: مشکل شهرک صنعتی نوشهر پس از 2 دهه حل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-18اقتصادي

اراضی بدون اقدام در شهرک های صنعتی خوزستان خلع ید می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به لزوم واگذاری زمین های صنعتی به سرمایه گذاران واقعی اشاره کرد و گفت: خلع ید اراضی بدون اقدام در شهرک های صنعتی به ویژه در شهرستان های تقاضامحور با جدیت در حال پیگیری است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به لزوم واگذاری زمین های صنعتی به سرمایه گذاران واقعی اشاره کرد و گفت: خلع ید اراضی بدون اقدام در شهرک های صنعتی به ویژه در شهرستان های تقاضامحور با جدیت در حال پیگیری است.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 600 پرونده در کمیته پایش خوزستان مورد بررسی و دقت نظر دقیق برای واگذاری مجدد قرار گرفته است تا این اراضی در شهرستان هایی که متقاضی محور هستند به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، تامین گاز موردنیاز تولیدکنندگان را مهمترین چالش برخی شهرک های صنعتی استان عنوان کرد و گفت: اجرا و تکمیل شبکه انتقال گاز به شهرک صنعتی شماره 4 دزفول از دغدغه های جدی است که این موضوع به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

وی افزود: ناحیه صنعتی 22 بهمن اهواز و شهرک صنعتی شماره 4 دزفول از جمله شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان هستند که شبکه داخلی گاز آن ها اجرا اما متاسفانه تاکنون انتقال گاز به آن ها اجرایی نشده است.


برچسب ها: شهرک های صنعتی - شهرک های صنعتی خوزستان - شرکت شهرک های صنعتی - صنعتی خوزستان - صنعتی - خوزستان - سرمایه گذاران
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بدون اقدام در شهرک های صنعتی خوزستان خلع ید می شوند

اراضی بدون اقدام در شهرک های صنعتی خوزستان خلع ید می شوند