مطالب مرتبط:
درخواست سازمان محیط زیست برای واریز 20 درصد عوارض آلایندگی به صندوق ملی به نتیجه نرسیده است
رونمایی از 25 خودوری عملیاتی سازمان حفاظت محیط زیست
دشتی پر از شاهین های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این جا آغاز می شود (فیلم)
پلیس همواره در کنار سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد
راه اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-04-23سياسي

رییس سازمان محیط زیست: چه اتفاقی برای عوارض آلایندگی می افتد؟


ما بعد از دستگاه سیاست خارجه بالاترین میزان مناسبات را در عرصه بین المللی با کشورهای مختلف دنیا داریم و به همین دلیل مبتنی بر پدیده های نوظهور در حال برنامه ریزی برای محیط زیست کشور هستیم.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما بعد از دستگاه سیاست خارجه بالاترین میزان مناسبات را در عرصه بین المللی با کشورهای مختلف دنیا داریم و به همین دلیل مبتنی بر پدیده های نوظهور در حال برنامه ریزی برای محیط زیست کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه امروز در نشست هم اندیشی شورای عالی استان ها و سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت روز زمین پاک اظهارکرد: خوشبختانه در این روزها دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مسلح یک تطهیر حداقلی از جرثومه فساد را انجام دادند که امیدواریم این تطهیر در آینده با حداکثر توان انجام شود و رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کند.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که فرمانده معظم کل قوا در حال مدیریت همزمان میدان و افکار عمومی جهان هستند و آن را به سمت خصایص انسانی و الهی هدایت می کنند.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: شهدا همواره نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و ما نیز به روح تمامی شهدای راه انقلاب به ویژه حاج قاسم عزیز و شهید زاهدی درود می فرستیم.


برچسب ها: محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست کشور - کشورهای مختلف - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست: چه اتفاقی برای عوارض آلایندگی می افتد؟

رییس سازمان محیط زیست: چه اتفاقی برای عوارض آلایندگی می افتد؟