مطالب مرتبط:
حسن یزدانی به تیم ملی بازگشت
بازگشت حسن یزدانی به تیم ملی
بازگشت حسن یزدانی به تیم ملی
بازگشت حسن یزدانی به تیم ملی
عصر امروز و در نور؛ حسن یزدانی به تیم ملی بازگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 21:002024-05-17ورزشي

حسن یزدانی به تیم ملی بازگشت


حسن یزدانی برای حضور در المپیک که تا پیش از این به دلیل عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و امور درمانیِ پس از عمل، در سالن خود در جویبار تمریناتش را دنبال می کرد، - امروز بعد از ماه ها دوری از اردوی تیم ملی، در خانه کشتی شهرستان نور حاضر شده و اولین تمرینش را زیر نظر محسن کاوه انجام داد.

دارنده 9 نشان کشتی جهان و المپیک، بعد از ماه ها دوری از اردوی تیم ملی، امروز سرانجام به جمع محدود اردونشینان در اردوی مازندران ملحق شد و به تمرین پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، درحالیکه رقابت های جام تختی در رشته کشتی آزاد قرار است 3 و 4 خرداد ماه در زنجان برگزار شود، دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد با جمع محدودی از ملی پوشان از 24 اردیبهشت در شهرستان نور استارت خورد و محسن کاوه بعد از بازگشت از ترکیه (آخرین مسابقه کسب سهمیه) به این اردو ملحق شد.

حسن یزدانی مدعی شماره یک وزن 86 کیلوگرم برای حضور در المپیک که تا پیش از این به دلیل عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و امور درمانیِ پس از عمل، در سالن خود در جویبار تمریناتش را دنبال می کرد، امروز بعد از ماه ها دوری از اردوی تیم ملی، در خانه کشتی شهرستان نور حاضر شده و اولین تمرینش را زیر نظر محسن کاوه انجام داد.


برچسب ها: حسن یزدانی - تیم ملی - شهرستان نور - اردو - تمرین - المپیک - یزدانی
آخرین اخبار سرویس:

حسن یزدانی به تیم ملی بازگشت

حسن یزدانی به تیم ملی بازگشت