مطالب مرتبط:
دومین یادواره شهدای معلم و دانش آموز در شیراز برگزار می شود
سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد استان تهران سوم خردادماه برگزار می شود
سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد استان تهران 3 خردادماه برگزار می شود
سومین دوره کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سراسری برگزار می شود
سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد استان تهران دهم خردادماه برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 15:452024-05-14سياسي

دومین یادواره شهدای معلم فارس برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری دومین یادواره شهدای معلم استان فارس در راستای کنگره ملی 15 هزار شهید استان در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری دومین یادواره شهدای معلم استان فارس در راستای کنگره ملی 15 هزار شهید استان در شیراز خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، 25 اردیبهشت ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اعلام این مطلب، گفت: توجه به مقام شامخ معلم و اهمیت موضوع شهید و شهادت، باعث شد تا دومین پیش اجلاسیه امیران و سرداران شهید را با هدف تکریم از معلمان شهید اجرا شود.

وی، زمان برگزاری این اجلاسیه را 27 اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: اجلاسیه مذکور با حضور بیش از 2 هزار معلم جوان از ساعت 9 تا 11 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

مسئول کمیته برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموز استان فارس گفت: سخنران اصلی این مراسم وزیر آموزش و پرورش خواهد بود و یادواره 499 شهید معلم برگزار می شود و همچنین قرار است به زودی یادواره 3 هزار و 713 شهید دانش آموزی استان نیز برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه قریب یک سوم شهدای استان فارس را معلمان و دانش آموزان تشکیل می دهند، از برگزاری نمایشگاه هایی در کنار یادواره شهدای معلم به منظور افزایش بصیرت و هویت افزایی فرهنگیان خبر داد.


برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش فارس - مدیرکل آموزش و پرورش - برگزار - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش فارس - استان فارس - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهدای معلم فارس برگزار می شود

دومین یادواره شهدای معلم فارس برگزار می شود