مطالب مرتبط:
اسفندیار: پائز انگیزه زیادی برای موفقیت با تیم ملی والیبال دارد
درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک 2024
رقم باورنکردنی پاداش والیبالیست های تیم ملی ایران خبرساز شد
لیست قلعه نویی در حال آماده شدن؛ مهاجم جدید تیم ملی از ژاپن می آید
آغاز اردوی تیم های ملی کاراته بانوان از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-05-08ورزشي

راه یابی اسکیت بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی


رییس اداره ورزش و جوانان کاشان از راه یابی دو نفر از ورزشکاران این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت شاخه بتل خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان کاشان از راه یابی دو نفر از ورزشکاران این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت شاخه بتل خبر داد.

محمد جواد سلامیان زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رقابت های کشوری اسکیت فری استایل که به منظور تشکیل تیم ملی کشورمان برای مسابقات جهانی و بازی های آسیایی داخل سالن به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد، دو سکوی قهرمانی به ورزشکاران کاشان رسید.

وی افزود: در مسابقات کشوری اسکیت شاخه بتل انتخابی تیم ملی رده سنی بالای 19، محمدجواد وکیل الرعایا پس از امیر محمد طبرسی توانست مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان، تصریح کرد: پارسا سیاری نیز در رده سنی زیر 19 سال در یک رقابت مهیج و دیدنی، مغلوب کورُش مصطفوی شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و به مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت شد.

سلامیان زاده گفت: زهرا دادخواه و عارفه طرفدار داوران کاشانی اسکیت نیز داوری رقابت های کشوری اسکیت فری استایل مسابقات در بخش دختران را بر عهده داشتند.


برچسب ها: مسابقات انتخابی تیم ملی - انتخابی تیم ملی - اداره ورزش و جوانان - ورزش و جوانان - مسابقات - تیم ملی - اداره ورزش
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی اسکیت بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی

راه یابی اسکیت بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی