مطالب مرتبط:
کشف چای تریاکی در فرودگاه امام
کشف 3 ستاره نفوذی به کهکشان راه شیری
محققان راز «درخت حیات» را کشف کردند
احتکار در بازار تهران/ کشف 33 تن برنج، قند و روغن
کشف انبار 33 تن مواد خوراکی احتکاری و قاچاق در بازار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-05-19حوادث

کشف 239 کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک


پس از متوقف شدن خودرو و در بازدید دقیق مأموران پلیس، 24 گونی به میزان 239 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 239 کیلو و 400 گرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده و دستگیری 2 سوداگر مرگ در خورو بیابانک خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و کار دقیق پلیسی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد محموله ای از مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خور و بیابانک در حال جابه جایی است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از بررسی های میدانی گسترده سرانجام کامیون کشنده حامل مواد مخدر توسط مأموران انتظامی مستقر در محل ایست و بازرسی شهید رشیدی شهرستان خور و بیابانک شناسایی و با دستور مأموران، برای بررسی بیشتر متوقف می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازدید دقیق مأموران پلیس، 24 گونی به میزان 239 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - خور و بیابانک - مبارزه با مواد مخدر - بیابانک - مأموران پلیس - مواد
آخرین اخبار سرویس:

کشف 239 کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک

کشف 239 کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک