«روابط عمومی» عبارتی کوتاه اما تخصصی مهمبه مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی ایسنا در این گزارش به بررسی چالش خبرنگاران با روابط عمومی ها و اینکه چگونه یک روابط عمومی خوب باشیم پرداخته است. - ایسنا/قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی ایسنا در این گزارش به بررسی چالش خبرنگاران با روابط عمومی ها و اینکه چگونه یک روابط عمومی خوب باشیم پرداخته است. روابط عمومی همان طور که از نام آن پیداست پلی برای ارتباط یک سازمان با دیگر سازمان ها، مردم و خبرنگاران است، از نگاه دیگر نیز مسئولان روابط عمومی در سازمان ها وظیفه دارند نظرات و انتقادات بیرون از سازمان را برای مدیر خود بازگو کنند تا با این عملکرد بهترین نوع ارتباط و رفع مشکلات را رقم بزنند. امروزه نیز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن شبکه های اجتماعی ایجاد کانال روابط عمومی در پیام رسان ها از روش های مرسوم برای ارتباط بین سازمان و مردم است تا از این طریق اطلاع رسانی سریع صورت گیرد. به طورکلی هر سازمانی برای ارائه عملکرد شفاف خود نیازمند کسی است که معنا و مفهوم ارتباط را به درستی درک کند، جامعه را بشناسد و برای ارتقای سطح دانش حوزه روابط عمومی در خود بکوشد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نگاهی به ادارات استان قزوین نتایج، حاکی از آن است که نگاه دستگاه ها نسبت به جایگاه روابط عمومی، همچنان نگاهی تشریفاتی و سنتی است برچسب ها: روابط عمومی - روابط - عمومی - 27 اردیبهشت روز روابط عمومی - سازمان - روز روابط عمومی - خبرنگاران |
آخرین اخبار سرویس: |