مطالب مرتبط:
اولویت های فرهنگی و فراخوان پیشنهاد طرح های فرهنگی جهاد دانشگاهی ابلاغ شد
پیام رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مرکز برتر سال شد
مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان از ایده های فناورانه حمایت می کند
جهاد دانشگاهی در اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه مشارکت کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 17:302024-05-15پزشكي

همکاری با جهاد دانشگاهی بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه همکاری و تعامل یک فرصت مغتنم است، اظهار کرد: سازمان ها و دانشگاه های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی می توانند بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف کنند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه همکاری و تعامل یک فرصت مغتنم است، اظهار کرد: سازمان ها و دانشگاه های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی می توانند بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان جهاد دانشگاه علوم پزشکی تهران حسین قناعتی ضمن بیان این مطلب گفت: ساختار جهاد دانشکاهی نسبت به مجموعه های دولتی متفاوت است؛ به نحوی که مشکلاتی که در مجموعه های دولتی وجود دارد در نهاد جهاد دانشگاهی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات می شود، افزود: سازمان ها و دانشگاه های کشور با همکاری جهاد دانشگاهی می توانند بسیاری از بسترها را سریع تر و قوی تر پیش ببرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سازمان ها و دانشگاه های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی می توانند بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف کنند.

حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه با حضور در پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت یارا با دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشک


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی تهران - جهاد دانشگاهی - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - همکاری - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با جهاد دانشگاهی بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف می کند

همکاری با جهاد دانشگاهی بسیاری از تنگناهای دولتی را برطرف می کند