مطالب مرتبط:
دیدار اعضای هیئت علمی کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت الله خامنه ای: همه ائمه (ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند + فیلم
پیام 3 مرجع عالیقدر تقلید در افتتاحیه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) قرائت می شود
دیدار اعضای هیئت علمی کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت الله خامنه ای: همه ائمه علیهم السلام به دنبال ایجاد حاکمیت اسلامی بودند + فیلم
دیدار اعضای هیئت علمی کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت الله خامنه ای: همه ائمه علیهم السلام به دنبال ایجاد حاکمیت اسلامی بودند + فیلم
آیین افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-05-13سياسي

پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی در افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)


امروز 24 اردیبهشت ماه، در افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی قرائت شد.

- ایسنا/خراسان رضوی امروز 24 اردیبهشت ماه، در افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی قرائت شد.

در متن این پیام آمده است: در ابتدا لازم می دانم از تمام دست اندرکاران و شرکت کنندگان در کنگره جهانی تعظیم و تکریم شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که به همت تولیت محترم آستان قدس برگزار شده است تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم این گردهمایی و امثال آن قدم های مفید و مؤثری در راه شناخت و نشر معارف اهل بیت(ع) خصوصاً حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بردارد.

جهان امروز و مناسبات حاکم بر آن و نابرابری آشکار در برخورداری همه از حقوق انسانی و همچنین جور و ستم فراگیر زورمندان و مستکبران بر مستضعفین و مظلومان عالم مهمترین دلیل و نشانه بر نیاز جهان برای سعی و کوشش نسبت به گسترش عدالت و جلوگیری از ظلم است.

امروزه ظلم نه در پوشش و لفافه که عیان و ظاهر رخ نموده است.

وضعیت مردم مظلوم غزه که ابتدایی ترین حقوق انسانی آن ها نقض شده و انواع جنایت ها در حق ایشان روا داشته شده یکی از بارزترین و فجیع ترین نمونه های ظلم در تاریخ بشریت است.


برچسب ها: آیت الله ناصر مکارم شیرازی - مکارم شیرازی - حرم مطهر رضوی - افتتاحیه - آیت الله - جهانی - کنگره
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی در افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)

پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی در افتتاحیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)