مطالب مرتبط:
تشکیل کارگروه مقابله با سقط عمدی جنین
تشکیل 12 کارگروه برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی/ 40 آسیب شناسایی شد
درمان تب گوارشی با عسل برای کودکان بالای 2 سال (فیلم)
محدودیت بر خالی ماندن خانه ها؛ بالای 120 روز مالیات تعلق میگیرد
3 پیام تورم تولید مسکن/ شیب تورم مصالح ساختمانی در تهران طی سال گذشته نصف شد/ جهت متفاوت تورم مسکن و تورم ساخت طی پارسال بیانگر وزن بالای متغیر بیرونی موثر بر قیمت ملک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-05-19پزشكي

رفع محدودیت بارداری در سنین زیر 18 و بالای 35 سال/ تشکیل کارگروه مقابله با سقط عمدی


رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت از ابلاغ بیش از 50 دستورالعمل، بخشنامه و آیین نامه در راستای اجرای قانون جوانی جمیت خبر داد.

- رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت از ابلاغ بیش از 50 دستورالعمل، بخشنامه و آیین نامه در راستای اجرای قانون جوانی جمیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صابر جباری به مناسبت روز ملی جمعیت در گفتگو با وبدا، گفت: قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 22 نشست برگزار کرده است.

وی با بیان این که به منظور اصلاح و ابلاغ بیش از 50 دستورالعمل، آیین نامه، بخش نامه ملی در معاونت های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگی و پیگیری های زیادی انجام شده است، افزود: گزاره های غلط و نادرستی در زمینه ازدواج، باروری و بارداری در شبکه بهداشت کشور از جمله رفع محدودیت بارداری در سن زیر 18 و بالای 35 سال و حرمت سقط جنین قبل از دمیده شدن روح، تبیین و اصلاح شده است.

رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت اجرایی شدن کارانه پلکانی مشاوره فرزند آوری منجر به تولد زنده برای اولین بار در کشور، را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: طراحی و اجرای منشور کرامت مادری ویژه مراکز بهداشتی درمانی کشور و الگوی کارنامه جوانی جمعیت روسای دانشگاه


برچسب ها: وزارت بهداشت - درمان و آموزش پزشکی - بهداشت - آیین نامه - جوانی - نامه - درمان و آموزش
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت بارداری در سنین زیر 18 و بالای 35 سال/ تشکیل کارگروه مقابله با سقط عمدی

رفع محدودیت بارداری در سنین زیر 18 و بالای 35 سال/ تشکیل کارگروه مقابله با سقط عمدی