مطالب مرتبط:
پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه
پیام تسلیت سرپرست بانک دی در پی شهادت رییس جمهور
پیام تسلیت ظریف درپی شهادت رییس جمهور و امیرعبداللهیان + عکس
پیام تسلیت ظریف درپی شهادت رییس جمهور و امیرعبداللهیان
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-20سياسي

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه


محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با صدور پیامی شهادت رییس جمهور مردمی آیت الله رییسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

- محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با صدور پیامی شهادت رییس جمهور مردمی آیت الله رییسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا از جرگه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاران صدیق مقام معظم رهبری یاوری خستگی ناپذیر رخت بر بست که رخت خادمی و نشان جان نثاری آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام زیبنده قامت او بود.

خادمان این سرزمین و مردمان آن برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی هیچگاه از پای ننشستند و از بذل جان، دارایی و آبروی خود دریغ نورزیدند.

رییس جمهور محبوبمان نیز که ان شاءالله در این لحظات در کنف حمایت و کرامت ارباب رؤوفش حضرت امام رضا علیه السلام در سیر بسوی عوالم قرب الهی است، پس از سالها تلاش و کوشش جهادگونه در سنگرهای گوناگون خدمت و همت در راه پیشرفت،توسعه و تعالی ایران اسلامی در شب ولادت مولایش جان خویش بر عهدی که با خدا و رسول او و اولیاء طاهرینش داشت نهاد .


برچسب ها: مدیرعامل بانک توسعه تعاون - بانک توسعه تعاون - بانک توسعه - رییس جمهور - آیت الله رییسی - رییس - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه