مطالب مرتبط:
نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در گلستان افتتاح شد
افتتاح 30 واحد بهداشت مدارس هفته سلامت در گلستان رقم می خورد
افتتاح نخستین سایت پرنده شناسی در بوستان وکیل آباد مشهد
افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه گذاری «ومعادن»
خام فروشی پیله ی ابریشم در گلستان| «مرکز نوغانداری کشور» در استان احداث می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 05:402024-04-21سياسي

نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در گلستان افتتاح شد


اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» با مشارکت و سرمایه گذاری اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه میرسعداله ایلخانی در گرگان افتتاح شد.

- نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در گلستان افتتاح شد ایسنا/گلستان اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن با مشارکت و سرمایه گذاری اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه میرسعداله ایلخانی در گرگان افتتاح شد.

این مرکز شامگاه شنبه با حضور حجت الاسلام مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و علی محمد زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

استاندار گلستان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با درایت رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، تفاهم نامه های استانداری با این سازمان در حال اجرا است.

علی محمد زنگانه با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه کشور پیش از این در حوزه دام سنگین حضور قوی و فعالی داشت، تصریح کرد: با افتتاح این مرکز تفاهم نامه ما با اوقاف و امور خیریه در پرورش دام سبک نیز محقق شده است.

وی با بیان اینکه تامین 36 روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان قرار دارد، یادآور شد: براساس توافق انجام شده با سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه آبزی پروری نیز اقدامات خوبی در گلستان انجام می شود.


برچسب ها: اوقاف و امور خیریه - امور خیریه - سازمان اوقاف و امور خیریه - پرورش دام - رییس سازمان اوقاف - گلستان - استاندار گلستان
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در گلستان افتتاح شد

نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در گلستان افتتاح شد