موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
تعاون روستایی نقش مردم تیران در رشد اقتصادی را فعال کند
تأکید بر نقش روابط عمومی در معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی به مردم
نقش پزشک خانواده در سیاره سالم، مردم سالم
توجه به اقتصاد «دریا محور» در جهاد دانشگاهی مازندران اولویت دارد
اقتصاد در ایکس/ تولید خانگی خودرو، دنده عقب به گذشته/ نگاهی تازه به تعطیلی شنبه ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 07:552024-05-19سياسي

لزوم تسهیل گری برای ایفای نقش مردم در اقتصاد


رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی بر لزوم تسهیل گری برای ایفای نقش مردم و بخش خصوصی در اقتصاد تاکید کرد و گفت: دولت باید برای حضور مردم در بخش های مختلف بویژه تولید مسیر را هموار کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی بر لزوم تسهیل گری برای ایفای نقش مردم و بخش خصوصی در اقتصاد تاکید کرد و گفت: دولت باید برای حضور مردم در بخش های مختلف بویژه تولید مسیر را هموار کند.

حسین احمدی در گفت وگو با ایسنا به تحول بنیادین سیاستگذاری برای جهش تولید تاکید کرد و افزود: شعارهای سال که توسط مقام معظم رهبری در آغازین روز سال جدید مطرح می شود در راستای بیان راهبرد اولویت دار سال است و این نام گذاری ها یک عقبه تئوریک دارد.

وی تصریح کرد: شعار امسال متشکل از دو کلید واژه اصلی جهش تولید و مشارکت مردم است و انتظار از سیاستگزاران، اصلاح ساختار اقتصادی بویژه در حوزه کسب و کار است که برای رسیدن به جهش تولید نیازمند تحول بنیادین در حوزه سیاستگذاری هستیم.

وی به حل مشکلات و موانع تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: تولیدکنندگان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند دولت به معنای عام کلمه یعنی قوای سه گانه باید حمایت جدی از تولید داشته باشند و موانع موجود در مسیر تولید را بردارند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - رییس دانشگاه فرهنگیان - دانشگاه فرهنگیان - آذربایجان - تسهیل گری - ایفای نقش - اقتصاد
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل گری برای ایفای نقش مردم در اقتصاد

لزوم تسهیل گری برای ایفای نقش مردم در اقتصاد