مطالب مرتبط:
215  کیلو تریاک و حشیش در رودبار کشف شد
215 کیلوگرم حشیش و تریاک از خودرویی در گیلان کشف شد
کشف215 کیلو تریاک و حشیش در رودبار
کشف 43 کیلو تریاک در پوشش بار خرما از خودروی وانت
کشف تریاک جاسازی شده در «کفش» دو تبعه افغان/ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-11حوادث

کشف 215 کیلو تریاک و حشیش در رودبار


فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف خودرو مورد نظر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و کشف 165 کیلوگرم تریاک و 50 کیلوگرم حشیش در بازرسی از این وسیله نقلیه خبر داد و گفت: - در این خصوص قاچاقچیان 33 و 35 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر و کشف 165 کیلوگرم تریاک و 50 کیلوگرم حشیش در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی امروز، 22 اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد، متهمان با یک دستگاه خودرو سواری زانتیا در شهرستان رودبار در حال انتقال موادمخدر هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف خودرو مورد نظر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و کشف 165 کیلوگرم تریاک و 50 کیلوگرم حشیش در بازرسی از این وسیله نقلیه خبر داد و گفت: در این خصوص قاچاقچیان 33 و 35 س


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - استان گیلان - فرمانده انتظامی - کیلوگرم - موادمخدر - پلیس مبارزه با موادمخدر - قاچاقچی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 215 کیلو تریاک و حشیش در رودبار

کشف 215 کیلو تریاک و حشیش در رودبار