مطالب مرتبط:
پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
روابط عمومی نقش راهبردی و راهبری در هر سازمان/ نقش تربیتی روابط عمومی ها در هر سازمان
«روابط عمومی» هنر مردمداری و عمل به جهاد تبیین است...
بازنگری ارتقای جایگاه روابط عمومی دستگاه های خراسان جنوبی پیگیری می شود
مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 01:052024-05-15سياسي

ویژگی های فعالان روابط عمومی


رصد، پایش، آموزش، کنترل و هدایت مستمر و یکپارچه وقایع پیرامون و اتفاقات حوزه تحت مدیریت، پنج عنصر فعال و موثر در روابط عمومی به شمار می روند و باید توجه داشت که شفافیت، - ایسنا/تهران رصد، پایش، آموزش، کنترل و هدایت مستمر و یکپارچه وقایع پیرامون و اتفاقات حوزه تحت مدیریت، پنج عنصر فعال و موثر در روابط عمومی به شمار می روند و باید توجه داشت که شفافیت، ارتباطات صحیح، اطلاع یابی و اطلاع رسانی به هنگام در روابط عمومی امروزی به شدت کاربردی و مورد انتظار مدیران، افکار عمومی و مردم است.

بر اساس گزارش سالیانه ای که در سال گذشته میلادی توسط موسسه CareerCast انتشار یافته است، مشاغل مرتبط با حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، چهار شغل از ده شغل پراسترس جهان را شامل می شوند؛ گزارشگر، هماهنگ کننده رویداد، خبرنگار و مدیر روابط عمومی، آن چهار شغل به حساب می آیند.

عواملی چون میزان سفر، پتانسیل رشد، تعیین زمان انجام کار، کار در انظار عمومی، رقابت پذیری، نیاز فیزیکی، شرایط محیطی، خطرات احتمالی، خطر جانی برای شاغل و دیگران و انجام تعاملات مستقیم با مردم و صاحبان حرف عواملی هستند که باعث استرس زا شدن این مشاغل شده اند؛ در این جاست که می توان به اهمیت و پرتنش بودن روابط عمومی و مشاغل مرتبط، بیش از گذشته پی برد.


برچسب ها: روابط عمومی - عمومی - روابط - اطلاع رسانی - مدیر - اطلاع - فعال
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های فعالان روابط عمومی

ویژگی های فعالان روابط عمومی