مطالب مرتبط:
کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید
کشف جسد سوخته مرد گمشده داخل بشکه اسید در لواسان /  3 زن و مرد بازداشت شدند
کشف جسد سوخته شده داخل بشکه اسید در ارتفاع لواسانات
جزییات وحشتناک از حادثه مرگبار در تهران | کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید
کشف جسد مرد گمشده داخل بشکه اسید در لواسان + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:502024-04-20حوادث

کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید


به دنبال کشف جسد سوخته شده یک مرد گمشده در ارتفاع لواسانات تحقیقات تیم جنایی آغاز و 3 زن و مرد در رابطه با این پرونده، بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، اواخر اسفندماه سال گذشته، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق زاده قرار گرفت، گفت: چند روزی می شود برادرم به نام محسن که به صورت مجردی در خانه اش زندگی می کند، ناپدید شده و تلفن همراهش نیز خاموش است.

ساعتی پیش نیز دوست برادرم تماس گرفت و مدعی شد که محسن یک نفر را به قتل رسانده و برای اختفای جسد و معدوم کردن مقداری مشروبات الکلی، به کمک نیاز دارد! پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) با دستور بازپرس جنایی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در نخستین گام دوست فقدانی را به نام آرش هدف بازجویی قرار دادند؛ او در اظهارات ضد و نقیضی گفت: هنگامی که محسن از طریق تماس تلفنی درخواست کمک کرد، به خانه اش رفتم اما فقط مشروبات الکلی را معدوم کردیم؛ جسد را ندیدم به هیچ عنوان نیز قبول نکردم که آن را مخفی کنم! بازپرس جنایی در این شاخه از تحقیقات دستور داد تا اقدامات اطلاعاتی کلید زده شود که مشخص شد، چند روز قبل از اینکه فقدانی محسن اعلام شود از کارت بانکی اش در یک مغازه مصالح فروش


برچسب ها: تحقیقات - کشف جسد - پرونده - بازپرس - تشکیل پرونده - سوخته - نخستین گام
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید

کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید