مطالب مرتبط:
پرداخت 1400 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کرمانشاه
افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در 17 استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت
مسئله اشتغال پایدار جوانان جم تدبیر شود
معین الدین سعیدی: افزایش فروش نفت و تولید ابتدا باید در سفره های مردم اثر خود را بگذارد/ رشد اقتصادی تا زمانی که در سفره های مردم دیده نشود صرفا یک عدد است
افزایش ظرفیت تولید 3600 کارخانه در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 00:102024-05-16اقتصادي

لرستان رتبه اول دریافت تسهیلات کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار


نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از کسب رتبه اول این استان در پرداخت تسهیلات بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از کسب رتبه اول این استان در پرداخت تسهیلات بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور خبر داد.

علی محمدی 27 اردیبهشت گفت: براساس گزارش منتشر شده توسط دبیرخانه ملی تبصره (18) کل کشور، مستقر در معاونت سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، لرستان از مجموع 1 هزار و 233 میلیارد تومان اختصاص داده شده به استان از محل تسهیلات بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور با پرداخت بیش از 890 میلیارد تومان معادل پرداخت 72 درصد منابع اختصاص داده شده، در جایگاه اول کشوری قرار گرفت.

وی افزود: استان های کردستان با پرداخت حدود 650 میلیارد تومان معادل 63 درصد و یزد با پرداخت حدود 660 میلیارد تومان معادل 57 درصد از اعتبارات مصوب از این محل در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بیان کرد: این تسهیلات با هدف کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار به واحدهای تولیدی دارای حداقل 60 درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت می شود که از آبان ماه سال 1402 در دستور کار دولت قرار گرفته و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خو


برچسب ها: امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی - قانون بودجه - لرستان - تسهیلات - اقتصادی - پرداخت تسهیلات
آخرین اخبار سرویس:

لرستان رتبه اول دریافت تسهیلات کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار

لرستان رتبه اول دریافت تسهیلات کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار