مطالب مرتبط:
موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با حضور وزیرصمت در البرز رونمایی شد
رونمایی وزیر صنعت از موتور دیزل لکوموتیو ایرانی
رونمایی از لوکوموتیو باری جدید ساخت داخل
انجام تست سرمی مشمشه در 6 مرکز پرورش و نگهداری اسب در شهرضا
هفته پنجم کورس گنبدکاووس با تاخت 179 اسب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:102024-05-13اقتصادي

لوکوموتیو 4000 اسب بخاری ایرانی رونمایی شد


پیش از ظهر امروز (دوشنبه) مراسم رونمایی از لوکوموتیو map30 (لوکوموتیو 4000 اسب بخار بومی سازی شده ایرانی) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر  راه و شهرسازی و مدیرعامل گروه مپنا در محل این گروه صنعتی (کارخانه لوکوموتیو گروه مپنا) برگزار شد.

- پیش از ظهر امروز (دوشنبه) مراسم رونمایی از لوکوموتیو map30 (لوکوموتیو 4000 اسب بخار بومی سازی شده ایرانی) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر  راه و شهرسازی و مدیرعامل گروه مپنا در محل این گروه صنعتی (کارخانه لوکوموتیو گروه مپنا) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موتور دیزل با قدرت 4000 اسب بخار و لوکوموتیو باری map30، که توسط مهندسان ایرانی گروه صنعتی مپنا طراحی و بومی سازی شده، رونمایی و آماده تحویل به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شد.

در این برنامه، سید میعاد صالحی- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران- ضمن اشاره به اهتمام متخصصان ایرانی برای تامین نیازهای داخلی در بخش ریلی اظهار کرد: حرکت صنعت ریلی کشور با تکیه بر دانش و تجارب متخصصان داخلی در سه دو بخش کمی و کیفی رو به جلو است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با همکاری گروه صنعتی مپنا، دستاوردهای بزرگی در زمینه ساخت واگن، لوکوموتیو و قطعات ریلی داشته است.


برچسب ها: لوکوموتیو - وزیر صنعت، معدن و تجارت - راه و شهرسازی - گروه مپنا - مدیرعامل گروه مپنا - صنعت، معدن و تجارت - گروه صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

لوکوموتیو 4000 اسب بخاری ایرانی رونمایی شد

لوکوموتیو 4000 اسب بخاری ایرانی رونمایی شد