مطالب مرتبط:
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خداوند و خدمت به مردم بوده است
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خدا و خدمت به مردم بوده است
فیلم| آخرین صحبت های شهید آیت الله رییسی برای مردم
آیت الله رییسی ،شهید راه خدمت شد
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:452024-05-20سياسي

شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند.

مهدی پیرهادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و جمعی از همراهان در حادثه سقوط بالگرد، گفت: دولت سیزدهم با مردم ارتباط خوبی برقرار کرد و حضور رییس جمهور در میان مردم علاوه بر ایجاد امید، همراهی آنها برای حل مشکلات را فراهم کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: خوشبختانه اقدامات دولت سیزدهم در بسیاری از حوزه ها برجسته است و به خوبی همراهی و همدلی همه بخش های کشور و احاد مردم را به ارمغان آورد، به شکلی که در حوزه مدیریت شهری تهران نیز آقای رییسی با دادن نمایندگی ویژه به شهردار تهران در حوزه آسیب های اجتماعی درحقیقت برای ایجاد همراهی میان همه دستگاه های ذیربط اقدام موثری را انجام داد.

وی ادامه داد: دولت خدمت رسان آیت الله رییسی به خوبی خدمات قابل توجهی را در حوزه محرومیت زدایی و فسادستیزی ارائه کردند و بی تردید راه خدمت و توجه به مستضعفین که به عنوان میراث این دولت قلمداد می شود، ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: آیت الله رییسی - شورای شهر تهران - دولت سیزدهم - رییس کمیسیون سلامت - خدمت به مردم - رییس - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند

شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند