مطالب مرتبط:
مرگ و مصدومیت 3 کارگر بر اثر ریزش آوار در مشهد
علی ربیعی: لو رفتن فایل مصاحبه ظریف، بخشی از سناریوی بیرون راندن تفکر برجامی و خنثی کردن نوع تاثیری بود که می توانست برجا بگذارد
آیت الله سبحانی: عزت بخشی به اسلام، ویژگی جانشینان پیامبر(ص) است
علی ربیعی: لو رفتن فایل مصاحبه ظریف، بخشی از سناریوی بیرون راندن تفکر برجامی و خنثی کردن نوع تاثیری بود که می توانست برجا بگذارد / علاوه بر از میدان به در کردن ‎ظریف، بخشی از طراحی انجام شده ای بود که سیاست خارجی از معادله رفتار رای دهندگی خارج شود
10 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه صنعتی همدان مستقر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 15:352024-05-13دانش

مصدومیت جزیی 10 دانشجوی دانشگاه رازی در پی ریزش بخشی از سقف کاذب


در پی وزش باد شدید، بخشی از سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی کرمانشاه دچار ریزش شد و 10 نفر از دانشجویان حاضر در این کلاس ها دچار مصدومیت جزیی شدند.

- ایسنا/کرمانشاه در پی وزش باد شدید، بخشی از سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی کرمانشاه دچار ریزش شد و 10 نفر از دانشجویان حاضر در این کلاس ها دچار مصدومیت جزیی شدند.

  بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه رازی، بر اساس اعلام دفتر فنی و خدمات عمرانی دانشگاه، علت این اتفاق وقوع طوفان شدید و باز بودن پنجره های این دو کلاس بوده که باد با شدت بالا وارد لایه زیرین سقف کاذب شده و به دنبال آن تایل های سقف کاذب از قلاب آزاد شده و بخشی از آن فرو ریخته است.

به دنبال این اتفاق 10 نفر از دانشجویان حاضر در این دو کلاس شامل 9 دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر دچار مصدومیت جزیی شده اند.

پس از این حادثه، اورژانس دانشگاه به سرعت در محل حاضر و ضمن ارائه خدمات سرپایی به مصدومین، برای اطمینان از سلامت کامل دانشجویان، مصدومین به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

انتهای پیام


برچسب ها: دانشگاه رازی - دانشگاه رازی کرمانشاه - سقف کاذب - دانشگاه - مصدومیت - دانشکده اقتصاد - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت جزیی 10 دانشجوی دانشگاه رازی در پی ریزش بخشی از سقف کاذب

مصدومیت جزیی 10 دانشجوی دانشگاه رازی در پی ریزش بخشی از سقف کاذب