مطالب مرتبط:
پایان نوبت اول کنکور 1403/وزیر علوم پای درددل دانشجویان دانشگاه علامه
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه را، تبدیل به ابزاری برای تسویه حساب های شخصی کردید
داوطلبان گروه علوم تجربی در قزوین با هم رقابت کردند
برگزاری کنکور سراسری 1403گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
افزایش 30 درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه های علوم پزشکی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-04-27سياسي

وزیر علوم وارد یاسوج شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت ها و پیشرفت های اخیر در بخش های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر 14، نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و.

)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - استان کهگیلویه و بویراحمد - دانشگاه یاسوج - دانشگاه - یاسوج - فرودگاه بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

وزیر علوم وارد یاسوج شد