مطالب مرتبط:
محمد مهاجری: ما اصولگراها هر وقت رقیب جدی نداریم به جان خودمان می افتیم/ مجلس دوازدهم رییس نخواهد داشت، مبصر خواهد داشت/ بعضی آدم ها به مجلس آمده اند که جبهه پایداری ها پیش آنها لیبرال حساب می شوند
مجلس دوازدهم رییس نخواهد داشت؛ مبصر خواهد داشت/ شخصیت های رده دوم و سوم سیاسی برای پست ریاست دعوا می کنند
مجلس دوازدهم رییس نخواهد داشت؛ مبصر خواهد داشت/ شخصیت های رده دوم و سوم سیاسی برای پست ریاست دعوا می کنند
اصولگراها برای مجلس دوازدهم مُبصر می خواهند نه رییس
میرسلیم: قالیباف در مجلس آینده کار سختی دارد / 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-17سياسي

مجلس دوازدهم به جای رییس مبصر خواهد داشت!


فعال رسانه ای با تأکید بر اینکه هر فردی که دل در گرو کشور دارد، علاقه مند است که یک مجلس قوی، بی حاشیه و پرتوان را شاهد باشد، گفت: من معتقدم مجلس دوازدهم رییس نخواهد داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، مشروح گفت وگوی جماران با محمد مهاجری را در ادامه می خوانید: هفته آینده مجلس دوازدهم افتتاح می شود، اما به نظر می رسد هنوز هم چالش انتخاب رییس مجلس باقیمانده، کشمکش های اصولگرایان ادامه دارد و علیه همدیگر سند افشا می کنند.

با توجه به وقایعی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده، آیا منتخبین این مجلس می توانند به اجماع برسند؟ چه کسی رییس مجلس آینده خواهد شد؟ هر فردی که دل در گرو کشور دارد، علاقه مند است که یک مجلس قوی، بی حاشیه و پرتوان را شاهد باشد که تا حدود زیادی بتواند مشکلات فعلی کشور را حل کند.

انتظار این بود که عملکردی از طرف دولت و دستگاه های نظارتی انتخابات شاهد باشیم که مشارکتی بیشتر از مجلس قبل را در کشور رقم بزند.

متأسفانه این اتفاق نیفتاد؛ با این حال، این امید برای من وجود دارد که مجلس بتواند با نظارت های مستمر و تأثیرگذاری که بر عملکرد دولت فعلی دارد، آسیب شناسی داشته باشد و نقاط ضعف آن را گوشزد کند و از طریق استیضاح وزراء و یا سؤال وزراء و رییس جمهور، اتفاقات بهتری را در ماه های آینده رقم بزند.


برچسب ها: مجلس - دوازدهم - رییس مجلس - رییس - دستگاه های نظارتی - انتخاب رییس مجلس - کشور
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دوازدهم به جای رییس مبصر خواهد داشت!

مجلس دوازدهم به جای رییس مبصر خواهد داشت!