مطالب مرتبط:
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان درپی شهادت خادم صدیق و رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی و جمعی از خادمان مردم
پیام های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت الله رییسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رییس جمهور و همراهان وی
آیت الله رییسی، طلبه خادم برای حل مشکلات مردم بود
فیلم | همدردی مردم و مسئولان کهگیلویه وبویراحمد درپی شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه
بشار اسد: آیت الله رییسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 18:302024-05-20سياسي

بشنوید / «خادم الرضای مردم» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رییسی


میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ ویژه ای را به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی منتشر کرد.

- بشنوید / خادم الرضای مردم اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رییسی میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ ویژه ای را به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این تک آهنگ که به نوعی اولین قطعه موسیقایی ویژه شهادت سید شهیدان خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی منتشر شده است، علی اکبرفرهنگیان - شاعر و میلاد هارونی به عنوان خواننده و آهنگساز حضور دارند.

در این قسمت می توانید این قطعه موسیقی را گوش کنید: میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است.

این خواننده در بهمن ماه 91 به صورت حرفه ای قطعه ای به نام اشک غریب برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان 92 در اصفهان انجام داد.

او در تابستان سال 93 مؤسسه ای به نام سربازان جنگ نرم را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید می شد.


برچسب ها: آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - ابراهیم رییسی - آیت الله - خواننده موسیقی پاپ - آیت الله سید - تک آهنگ
آخرین اخبار سرویس:

بشنوید / «خادم الرضای مردم» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رییسی

بشنوید / «خادم الرضای مردم» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رییسی