مطالب مرتبط:
کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی
کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی
400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد
400 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در تهران کشف شد
کشف 400 کیلو ماده مخدر «شیشه» در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 15:102024-05-15حوادث

کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی


فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سه کیلوگرم شیشه در داخل سه تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر اظهار داشت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود 3 تـن هندوانه برای مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می کند.

وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان به یکی از هندوانه ها مشـکوک می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب می شود تا نسبت به باز کردن هندوانه اقدام کنند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صـــورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپــس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، افزود: م


برچسب ها: هندوانه - اردوگاه - زندان - کیلوگرم - اهدای - حرفه آموزی - کاردرمانی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی

کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی