مطالب مرتبط:
آمادگی بانک شهر برای تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه بالادستی و ورود به بازار های صادراتی جدید و پروژه های پتروشیمیایی تاپیکو / تعامل نزدیک شرکت های تاپیکو و بانک شهر در آینده نزدیک
تحمل کیفری 274 زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج با استفاده از پابند الکترونیکی
بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12:352024-04-27اقتصادي

آمادگی بانک ها برای استفاده از برات الکترونیکی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار داشت: - مهران محرمیان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار داشت: در چند سال گذشته اقداماتی انجام شد که همزمان با کاهش تورم و کنترل مقداری ترازنامه بانک ها در نهایت شاهد کاهش خلق نقدینگی در بانک ها بودیم.

وی ادامه داد: در کنار اجرای این اقدامات، موضوعی که باعث نگرانی شده این است که در این شرایط تامین نقدینگی دچار مشکل شود، بنابراین روش های تامین مالی مورد توجه قرار می گیرد از این رو برات الکترونیکی ابزار قدرتمند محسوب می شود.

معاون بانک مرکزی گفت: این ابزار شاید در دوره سیاست های انبساطی مورد توجه نگیرد، اما امروز به عنوان ابزار کارا استفاده می شود و در راستای تحقق شعار سال می توان از آن استفاده کرد.

محرمیان در پایان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها: الکترونیکی - مهران محرمیان - معاون بانک مرکزی - بانک - بانک ها - برات - محرمیان
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانک ها برای استفاده از برات الکترونیکی

آمادگی بانک ها برای استفاده از برات الکترونیکی