مطالب مرتبط:
ریزش بخشی از دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران/نگرانی برای ریزش مابقی آن
توضیحات بانک صادرات درباره خرید بخشی از سهام پرسپولیس
توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شد
دشتی پر از شاهین های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این جا آغاز می شود (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-04-23ورزشي

حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟


​هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین سرمایه کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، قرار است منافع نفتی ها را به پای باشگاه استقلال تهران ذبح کند آن هم با خرید مالکیت این باشگاه ضرر ده! - ​هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین سرمایه کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، قرار است منافع نفتی ها را به پای باشگاه استقلال تهران ذبح کند آن هم با خرید مالکیت این باشگاه ضرر ده! سال هاست که قرار بوده باشگاه های پرسپولیس و استقلال از ید دولت خارج شده و به سهامداران جدید واگذار شود؛ پس از چندین بار تلاش ناموفق حالا دولت تصمیم دارد مالکیت باشگاه استقلال را به هلدینگ خلیج فارس واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزنفت، گویا هلدینگ خلیج فارس هم به این معامله علاقه دارد و به همراه چند پتروشیمی دیگر، به دنبال سهامداری این باشگاه هستند ولی پرسش مهم این است که چرا صندوق بازنشستگی صنعت نفت با این تصمیم موافق است؟هر ماهه بخشی از حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت به حساب این صندوق واریز می شود تا این صندوق با سرمایه گذاری این مبالغ در پروژه های پرسود، هم بتواند فعالیت های خود در کسب و کار رو رونق بخشد و هم حقوق بازنشستگان صنعت نفت را پرداخت کند.

در این میان مشخص نیست باشگاه استقلال چه مزیت اقتصادی دارد که صندوق بازنشستگی صنعت نفت به خرید این باشگاه ابراز تمایل کرده است و


برچسب ها: هلدینگ خلیج فارس - باشگاه - باشگاه استقلال - باشگاه استقلال تهران - خلیج فارس - استقلال - استقلال تهران
آخرین اخبار سرویس:

حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟

حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟